måndag 15 juni 2009

Tapeter



Det är i pennan det sitter. Man kan göra mycket med bara en svart penna. Linjer som bygger former , det tar liksom aldrig slut på möjligheter. Ju mer jag tecknar desto bättre blir det. Så tittar jag noga på blommor tex och vill genast se dom i en form av en tapet. Detta kräva tålamod. En del kommer på en gång andra får man nöta på lite. Åh! akelejor blir nog fint. Bha! Det blev en skitful skiss som inte gick att använda till något.

Så på igen och vips så liksom landar skissen där den ska. Vad andra tycker om det jag gör eller hur det ser ut är upp till dom. Men efter att mina tapeter har blivit omskrivna på andras bloggar så får jag följa deras kommentarer. Det är så spännande att se hur en amerikan tycker det är gorgeous medan en annan tycker maddening.

Klicka på länken här för blog i USA http://www.designspongeonline.com/2009/06/wingbud-wallpaper.html

I Sverige har det bloggats om mina tapeter på bla http://roomservice.blogg.se/2009/may/svenska-wingbud-wallpaper-skapar-tapeter-likt.html

Detta resulterar i att inredare hör av sig från både Australien WA och USA ,Los Angeles.
Det gör det bra mycket roligare att jobba vidare.

1 kommentar:

  1. Lena - du må ha lenke til nettbutikken fra bloggen din! Jeg finner den ikke?
    Så bra med omtale i utlandet - det lover godt for fortsettelsen :-)

    SvaraRadera