måndag 4 januari 2010

Winter in Holmedal










Svenska

Egentligen är det inte svårt att se. Var får man sitt formspråk ifrån? Hur påverkad blir man av det man ser dagligen?

Jag vet att jag känner stark påverkan av naturen. Ljuset först och främst sedan kommer färgernas kulör eller mättnad. Dessa foton tagna runt Jul 2009 är i mitt sinne ett underlag för mitt skapande. Det andas som jag i samma takt.




English

Its not hard to see. Where do one get its language of form? How much do you get affected of what you see daily?

I kow that nature has a large inpact on me. First of all the light,then comes the colours and the shades. Theese photos taken around Christmas 2009 are indeed my senses and the base for my creativity. They breath in the same beat as me.

1 kommentar:

  1. Hej Lena!

    Jag sade aldrig hejdå :-)
    Men vill säga att det var ROLIGT och inspirerande att träffa dig och prata med dig idag!

    kram
    /O

    SvaraRadera