lördag 31 oktober 2009

SVT intervju Lena Hautoniemi













Svenska
Här nedan kan ni se en intervju gjord av SVT-Värmlandsnytt i min ateljé. Den visar hur jag arbetar och gör mina Wingbud tapeter. De allra trevligaste media arbetare Sanna och Helena kom till min ateljé. De är väldigt skickliga för efter ett tag glömde jag att de intervjuade! Det var väldigt roligt men också en aningen för spännande att få se resultatet. Jag blev verkligt nöjd. Det är alltid konstigt att se sig själv i rörlig bild, men den visar rättvist vad jag gör.
Det ger en inblick i hur en dag i ateljén kan vara.
Det är nödvändigt med reklam, annars kan ju inte kunderna hitta till min Webb-shop.
Tack SVT!


English
Here below you can see the interview made by SVT-Värmlandsnytt in my studio. It shows how I create my Wingbud wallpapers. The most friendly mediaworkers came to visit me in my studio. They are more than clever, after a while I forgot they where making an interwiew.Its very fun but also sligthly scary to se the result. I was very pleased by it. Its very strange to see yourselfe in moving pictures, but fairly shows what Im doing. It gives an insigth how a day in my studio can be.
All the commercials are neccesary, otherwise the customers cant find the way to my webb-shop.
Thank you SVT!



2 kommentarer:

  1. Satt och slötittade på tv och surfade med laptoppen i knät. Rätt som det är så säger min man. "Men, henne känner vi väl?? Var det inte hon vi firade midsommar med??"

    Otroligt vackra tapeter du gör! Och jättespännande att då se hur du jobbar!!

    SvaraRadera
  2. God afton!

    Försökte nu att hitta inslaget på TV för att titta på det nu. Jag antar att det ligger kvar någonstans. Har du länk dit?

    Välkommen över till min blogg
    och mottag utmärkelsen "kreativ blogger".

    /Olga

    SvaraRadera